niedziela, 16 lipca 2017

Ćwiczenia - 1

Moje początki były dość nietypowe ze względu na bardzo słabą mobilność. Gdy zaczynałem ćwiczyć moimi pierwszymi ćwiczeniami były zwykłe skłony po 10 sztuk co 2 dzień po takim ćwiczeniu zawsze miałem zakwasy. Początki były naprawdę trudne ale z czasem doprowadziłem się do normalnej sprawności i dzisiaj takie ćwiczenie nie stanowi żadnego problemu. Jeżeli byście chcieli poczytać o początkach dajcie znać na razie skupie się na tym co teraz bo blog ten ma mi pomóc, być swoistym pamiętnikiem tego co się dzieje z moim ciałem jak się rozwija jego sprawność.  Dodam jeszcze że mam 38 lat więc nie jestem specjalnie młody. Sporo ćwiczeń wykonuje w plenerze pod ciężarem własnego ciała. Właśnie tego rodzaju ćwiczenia są idealne na początek, nie potrzebna jest siłownia ani nawet żadne sprzęty. Na początek potrzebne są tylko chęci by zmienić coś w sobie by zadbać o zdrowie i sprawność fizyczną reszta potoczy się sama. Jak zaczynałem ćwiczenia zajmowały mi około 5 min co drugi dzień. Nawet tak niewielka ilość ćwiczeń poprawia nasz stan zdrowia oraz wygląd. W kolejnym poście zamieszczę kilka podstawowych ćwiczeń na początek.
Pozdrawiam Was i pamiętacie kalorie palą się ciągle:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz