sobota, 15 lipca 2017

Początek

Wszystko zaczęło się ok 2 lat temu, wtedy zorientowałem się że nie jestem się wstanie schylić by zawiązać sznurówki, czy podnieść coś z ziemi...Tego bloga prowadzę w zasadzie zaczynam prowadzić by dokumentować swoje postępy w drodze do normalności do sprawności fizycznej jak i wyglądu który mnie zadowoli. Na dzień dzisiejszy staram się pozbyć tkanki tłuszczowej. Dodam jeszcze że nie stosuje spalaczy tłuszczu ani tym podobnych rzeczy. Od czasu gdy stosuje dietę zrzuciłem 5 kg, jestem też w coraz lepszej sprawności fizycznej - sznurówki wiąże bez problemu:).
Na blogu będę zamieszczał ciekawe ćwiczenia które możecie zrobić w domu jak i przepisy na smaczne i niskokaloryczne potrawy. Na razie koncepcja tego bloga jest bardzo luźna - jak macie jakieś propozycje to piszcie. Dodam jeszcze że zawsze byłem osobą wysportowaną i chcę do tego wrócić, a może już wróciłem:-D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz