niedziela, 18 lutego 2018

1000 subskrybcji na youtube - DZIĘKI WAM !!!

Jesteście już ze mną od - tak na dobrą sprawę nawet nie wiem od kiedy, wogle nie śledzę i nie przykładam wagi do dat ale wydaje mi się że już minęło sporo czasu. No ale do rzeczy - jeśli oglądacie mój kanał na YT to wicie że osiągnąłem próg 1000 subskrypcji. Z tej okazji chciał bym Wam serdecznie podziękować, że mnie oglądacie, że wspomagacie mnie swoją obecnością to dzięki Wam moge dalej rozwijać tego bloga jak i kanał na Youtubie. Z tej okazji przygotowałem małe wyzwanie, chelenge:). Wyzwanie mało zdrowe ale w okresie w którym jestem czyli w okresie redukcji pozwoli mi odbudować siły:). Zapraszam na film.


Druga część pewnie pojawi się jutro - muszę ją zmontować jednak w związku podjęciem nowej pracy mam mało czasu... Tak czy owak druga część znajdzie się tu wkrótce:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz