piątek, 8 grudnia 2017

Cola a poziom cukru we krwi, czy napoje słodzone podwyższają poziom cukru

W dzisiejszym teście sprawdzamy czy napoje słodzone cukrem podwyższają poziom cukru we krwi. Co do zasady to ogólnie nie mam wątpliwości jaki będzie wynik badania glukometrem pi spożyciu takiego napoju w tym przypadku coli.


Jak widzieliście na filmie poziom cukru wzrósł dość znacznie na ok godzinę. Przypominam że colę wypiłem na czczo i nic w międzyczasie nie spożywałem ani nie piłem. Wyobraźcie sobie sytuację gdy ktoś przez cały dzień pije napój słodzony cukrem niekoniecznie musi to być cola. Ciągły podwyższony poziom cukru we krwi nie jest niczym dobrym i na pewno nie działa na nasz organizm w żaden dobry sposób. Ja oczywiście polecam pić każdemu wodę, gdyż ona najlepiej nawadnia nasz organizm i gasi pragnienie. W okresie redukcji również napoje zero stanowią wsparcie szczególnie od strony psychicznej. Pamiętajcie kalorie palą się wszędzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz